Vem Är Jag?


Robert heter jag,  bor i Jönköping där jag läser Idrott & Hälsa på John Bauer Gymnasiet.
Jag är föddes med en matchvikt på 3800 gram fördelat på 50 cm 1989-03-02 i Göteborg, men flyttade till Varberg 1998 (9 år gammal) och således kan man väl säga att det var där jag växte upp. 

Jag hade inte direkta intressen medans jag var liten, utan gjorde mest det mina vänner gjorde - Spelade dom fotboll spelade jag fotboll, typ. Jag frågade ofta mig själv;
- Vad har jag egentligen för intresse? 

Skulle vilja säga fakta. Allt från små onödiga fakta till rätt detaljerad anatomi. 
Att veta saker de flesta andra inte vet och lära ut, eller bara veta och förstå; vad-varför-hur?. 

Fysisk träning har jag alltid gillat väldigt mycket. Man tränar kanske för att man måste, för att må bra, se bra ut eller bara för att det är kul. Jag tränar och läser om träning för att det är ett brinnande intresse. 
Jag började träna när jag var 15 år genom att slänga runt tjejhantlar i diverse ställningar, utan att veta direkt vad jag gjorde. Allt-eftersom började jag lära mig grunderna i styrketräning, då började jag rabbla upp de latinska namnen för olika muskler och skelettben efter en tid. Så att jag just nu läser ett hälso-indikerat program är ju inte så knepigt.

Något livsmål har jag inte direkt ännu. Efter gymnasiet vill jag studera på Naprapat-högskolan i Stockholm. Sen får man se var livet går vidare mot. Men att göra några resor och utforska vill jag gör; är inte det meningen med livet?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0