Jönköping C - Karlskoga BSTN

Idag fick jag sovmorgon till 10:00, vilket blev hela 9h sömn - skönt efter gårdagens träning.

Jag drar iväg till Karlskoga idag (14:01) t.o.m. Lördag. Blir en specialhelg eftersom vi ska till Idre med klassen på söndag morgon.
Ska få träffa min underbara flicka där, underbart och mysigt i massor (: 

Packningen är halv klart. Det som är fixat är det viktiga tågnöjet:
  • Laptop
  • Böcker
  • Ipod
  • Mobil
..Sen kommer kläder i andra hand. 

Fixat lite dokumentärer som jag kommer se på tåget. Måste rekommendera speciellt en som är högst intressant och värd att se! 
http://se.youtube.com/watch?v=e5z-4kefOTw

Tror inte man direkt kan klicka eller kopiera texten härifrån. Skriv av och se i alla fall!. . 

..Nu ska jag in till duschen, Tjo. 




Kommentarer
Postat av: johanna,

mysigaste helgen, saknar dig redan min älskling

2009-01-31 @ 17:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0